آمازون مایکل بی جردن و تسا تامپسون را برای شرکت در “کمپین آگاهی از امنیت سایبری” که برای آموزش مردم در مورد فیشینگ و احراز هویت چند عاملی (MFA) طراحی شده است، استخدام کرده است.
قرعه کشی اصلی کمپین Protect & Connect ویدیویی است که در آن جردن و تامپسون “بادیگاردهای اینترنتی” را به تصویر می کشند که … با مشت، گرفتن و پرتاب صفحه کلید به سمت مجرمان سایبری:
https://www.youtube.com/watch?v=UsFC11-IaZ0
نسخه طولانیتر ویدیو در وبسایت اختصاصی آمازون برای کمپین، که با مشارکت اتحادیه امنیت سایبری ملی (NCA) راهاندازی کرده است، با نشان دادن اینکه نه جردن و نه تامپسون نمیخواهند یک فریتاتا بخورند، این مجموعه پر اکشن را گسترش میدهد. . (در واقع.)
خود سایت منابع بیشتری را ارائه میکند، از جمله چندین ویدیوی طولانیتر در مورد فیشینگ، وزارت امور خارجه و مزایای دقت بیشتر آنلاین که جردن یا تامپسون را نشان نمیدهد، و یک مسابقه نه سوالی که بازدیدکنندگان را تشویق میکند تا دانش امنیتی خود را نشان دهند. “
استیو اشمیت، مدیر ارشد امنیت آمازون در بیانیهای گفت که هدف این شرکت ارائه گامهای ساده و ملموس به مردم است، مانند فعال کردن احراز هویت چند عاملی، که با وجود تهدیدات امنیتی پیچیدهای که وجود دارد، تأثیر قابلتوجهی بر امنیت دارد.
اما سخت است که به این شرکت به عنوان یک همتا فکر نکنیم زنگ ملتیک نمایش واقعی به میزبانی واندا سایکس که شامل ویدیوهای ساخته شده توسط محصولات امنیتی Ring متعلق به آمازون است و قصد آمازون برای خرید iRobot سازنده Roomba به مبلغ 1.7 میلیارد دلار است.
این کمپین به طور خاص از جردن و تامپسون برای افزایش آگاهی در مورد شیوه های اساسی امنیتی استفاده می کند. حلقه ملت از Sykes برای عادی سازی ایده نظارت همه جانبه استفاده می کند که می تواند توسط مجریان قانون حتی بدون اجازه صاحب دستگاه قابل دسترسی باشد.
این شرکت همچنین اشاره می کند که تمایز مهمی بین امنیت و حریم خصوصی وجود دارد. آمازون مردم را تشویق میکند تا امنیت آنلاین بیشتری داشته باشند زیرا در تلاش است شرکتی را خریداری کند که میتواند با جاروبرقیهای روباتیک خود به اطلاعات دقیق در مورد خانههای مردم دسترسی داشته باشد.
پیام اصلی – اینکه مردم باید بیشتر از چگونگی بهبود امنیت خود آگاه باشند – واضح است. شرم آور است که آمازون شرکتی است که این پیام را با وجود نگرانی های فزاینده در مورد اینکه چگونه می تواند بر حریم خصوصی همه افراد تأثیر بگذارد، ارائه می دهد.