[ad_1]

متخصصان بیماری های عفونی دوران کودکی می گویند ، برای نگه داشتن عفونت COVID-19 در مدارس اگر قرار است مدارس ابتدایی در این زمستان افتتاح شود و برای جلوگیری از تأثیر آن بر خانواده های آنها ، بازنگری فوری در سیاست های کنترل عفونت لازم است. بایگانی بیماری های دوران کودکی.

آنها می گویند سیاست کلی که در حال حاضر در مورد کودکان در هر سنی اعمال می شود ، مبتنی بر شواهد نیست و بسیار محدود کننده و انعطاف پذیر است و به طور قابل توجهی کودکان دبستانی و خانواده های آنها را آسیب می زند.

تأثیر یادگیری از دست رفته بر سلامت جسمی و روانی و رشد تحصیلی کودکان در طول موج اول همه گیری ، بیش از مزایای تعطیلی مدارس در تلاش برای محدود کردن شیوع SARS-CoV-2 ، ویروس مسئول COVID-19 است. من می گویم. و می خواهند در طول موج دوم از تعطیلی بیشتر مدارس جلوگیری کنند ، دولتهای سراسر اروپا اقدامات مختلفی را برای جلوگیری از گسترش عفونت اعمال کرده اند.

این موارد شامل رهنمودهایی برای استفاده از پوشش صورت در مدرسه ، انزوای کودکان دارای علائم و اعضای خانواده آنها و جدا کردن تماس های نزدیک در موارد تأیید شده است.

اما مهمتر از همه ، به نظر نمی رسد که این توصیه ها بر اساس شواهد باشد ، زیرا آنها در سراسر اروپا تفاوت قابل توجهی دارند ، بدون تفاوت بین کودکان دبستانی و متوسطه ، علیرغم تفاوت در خطرات عفونت و شیوع در این دو. گروه های سنی ، نویسندگان اشاره می کنند.

و هیچ محدودیتی برای تشدید یا شل کردن محدودیت ها با توجه به سطح غالب عفونت وجود ندارد. آنها اصرار دارند که همه اینها کودکان دبستانی را دشوار می کند.

این به این دلیل است که کودکان خردسال هر زمستان بین 4 تا 8 عفونت تنفسی دارند و علائم سرماخوردگی بد یا عفونت ویروسی دیگر اغلب با علائم COVID-19 همپوشانی دارد. آنها خاطرنشان می كنند كه اگر امتحان كردن امری دشوار باشد و یا رسیدن به نتیجه مدتی طول بكشد ، كودكان كوچك آموزش های قابل توجهی را در زمستان از دست خواهند داد.

و توصیه در برخی کشورها برای جدا شدن کل خانواده یک کودک با علائم در حالی که نتایج آزمایش منتظر است ، توانایی والدین برای کار و آزادی خواهران و برادران برای تحصیل را محدود می کند.

نویسندگان می نویسند ، رویکرد عملی تر و مبتنی بر شواهد در مدارس ابتدایی مورد نیاز است که پیامدهای ناخواسته رویکردهای بیش از حد نامطلوب را تشخیص دهد. آنها می گویند: “موقعیت پیش فرض برای مدارس ابتدایی باید اعمال محدودیت های کمتر برای کنترل عفونت باشد.” این یعنی:

  • برای کودکان خردسال هیچگونه پوشش اجباری صورت وجود ندارد
  • پس از یک مورد در مدرسه نیازی به جدا کردن حباب های کامل نیست
  • در حالی که منتظر نتیجه آزمایش کودک نیستید ، نیازی به جدا شدن کل خانواده نیست
  • هنگامی که مدارس در دسترس قرار می گیرند ، برای آزمایش سریع تف برای COVID-19 در اولویت هستند
  • انعطاف پذیری برای تشدید یا سست کردن محدودیت ها با توجه به سطح محلی عفونت
  • معلمان برای اعتصاب COVID-19 اولویت را به کودکان می دهند
  • آستانه آزمایش کمتر برای کودکان با علائم و بستگان نزدیک آسیب پذیر
  • این کودکان را برای واکسیناسیون در اولویت قرار دهید

آنها نتیجه گرفتند: “استفاده از شواهد مبتنی بر توصیه های دبستان برای همه دولتها در اولویت است كه از كودكان غیرضروری كه زمستان امسال مقادیر قابل توجهی را در مدرسه از دست می دهند ، همراه با تأثیر بر خانواده خود جلوگیری كنند.”

منبع تاریخچه:

مواد تهیه شده توسط BMJ. توجه: مطالب را می توان از نظر سبک و طول ویرایش کرد.

[ad_2]

منبع: khabar-erfan.ir