کدام بلاگرها در هر شهر ایران تاثیرگذار هستند؟2021-07-10
بلاگر های معروف ایرانی بلاگر معروف اینستا چرا موفق شدن؟
او واقعا در این رشته استاد است و به همین خاطر در وبلاگ خود وبلاگ نویسی را به طور حرفه ای آموزش می دهد. اگر می خواهید در این زمینه کار کنید توصیه ما به شما این است که حتما به وبلاگ این استاد سری بزنید و از مطالب مفید و پر مغز آن استفاده های لازم را ببرید. یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند. علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند. یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد.
بلاگر های معروف ایرانی مانند سایر بلاگرهای جهان در حوزههای مختلفی فعالیت میکنند اما بلاگرهای غذا و آشپزی، زیبایی، مد، طنز، فناوری، سبک زندگی، ورزش و گردشگری مخاطبان بیشتری دارند. درآمد بلاگر های ایرانی نیز از جمله موضوعاتی است که اغلب ذهن مخاطبان این افراد را به خود مشغول میکند. در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم. برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم.
- در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند.
- او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است.
- هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است. {
- نبات بلاگر لایف استایل یا سبک زندگی ساکن کانادا در صفحه خود درباره زندگی روزمره خود، سرگرمی و آموزشهای کاربردی در زندگی تولید محتوا میکند. |}{
- شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. |}{
- صدف بیوتی، بیوتی بلاگر محبوب و معروف ایرانی که از طرف مجله ووگ یکی از بهترین بلاگرهای جهان معرفی شده است، به همراه همسرش در لس آنجلس زندگی میکند. |}
حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب میشود. حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید. اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال میشویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. تبلیغات با بلاگرها میتواند برای کسبوکارهای مختلف بسیار موثر باشد.
فشن بلاگر های مشهور ایرانی
آنها خاطرات و روزمرگیهایشان را با فالوورهایشان به اشتراک میگذارند و از این طریق تعامل و رابطهای نزدیک را با آنها میسازند. شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچگونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کمکم فعالیت خود را بهعنوان یک بلاگر آغاز کند. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبالکننده دارد. اما در این میان مردانی نیز هستند که در زمینه های مختلفی کار می کنند و به شهرت رسیده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند. از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است.
این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد. به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد. گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است. همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است. همچنین فهمیده می شود که او از سال 2015 میلادی تا به حال در این زمینه فعالیت می کند که در این بازه زمانی به شهرت زیادی رسیده است.
با یک نگاه کوتاه و اجمالی در اینستاگرام تعداد بسیار زیادی بیوتی بلاگر یافت میشود که در ادامه به معروفترین و موفقترین آنها و دلایل موفقیتشان خواهیم پرداخت. بلاگری که در حوزه مشابه کسبوکار شما فعالیت میکند، میتواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت میکنند. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ میکند. او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید میشوند.
- {
- اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. |}
- با توجه به این که بلاگرها به عنوان کسانی که در شبکه های اجتماعی معروفند و هزاران دنبال کننده دارند، قوانین مشخصی برای نحوه عملکرد در فعالیت آن ها در فضای مجازی وضع شده است.
- ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرفدارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم. {
- صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دورههای آموزشی آرایش شرکت کرد. |}{
- فرهاد پز و امیر جابری با دو میلیون فالوور و میلاد کلانتری یا 1.6 میلیون فالوور جزو فودبلاگرهای مطرح در ایران هستند. |}
- برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد میتوانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند.
اما او نیز یک مدل بسیار موفق است و طرفداران نسبتا زیادی در ایران و خارج از ایران دارد. سام اصغری ساکن آمریکاست و مدتی است با خواننده معروف آمریکایی، بریتنی اسپیرز رابطه عاشقانه ای دارد. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام در وهله اول یک برنامه برای سرگرمی کاربران بوده و در وهلههای بعد فروشگاه یا مکانی برای آموزش است. از این رو آموزش را باید به گونهای انجام داد که تمامی فالوورهای ایرانی که به نیتهای مختلف به این برنامه ورود کردهاند را بتوان جذب نمود.
بلاگرها در زمینه املاک و خانه باید متناسب با هر قشری از جامعه، عکسها و فیلمهایی را تهیه کنند و با ارائه طرح و ایده جذاب به جذب فالور بیشتری بپردازند. یکی از بهترین کارها برای رسیدن به موفقیت بررسی افرادی است که مسیری که شما هم اکنون در ابتدای آن هستید را با موفقیت پشت سر گذاشتهاند. هر فردی در این عالم مسیر منحصر به فرد خود را در رسیدن به موفقیت دارد، اما با بررسی افراد موفق و الگو قرار دادن آنها با قوت قلب بیشتری میتوان مسیر موفقیت را پشت سر گذاشت. در نهایت با هدی بی خیال از تمام اتفاقات غم انگیر دنیا زندگیای رها را تجربه خواهید کرد. هدی در تمامی استوریها و پستهایش سعی میکند که به هیچ عقیده و اعتقادی توهین نکند. برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید.
سبک فعالیت گیتا در اوایل کارش بیشتر به سمتوسوی معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون متمایل بود. اما در سال ۱۴۰۱، تصمیم گرفت که اغلب محتوای پیج خود را به خانواده و روزمرگیهایش اختصاص دهد. البته گاهی اوقات با برندهای لوازم آرایش، پوشاک و لوازمخانگی نیز همکاری کرده و با استفاده از خلاقیتش برای آنها پکیجهای پست و استوری تهیه میکند. گیتا تاکنون با انتشار بیش از ۵۱۴ پست نزدیک به ۹۴۱ هزار نفر دنبالکننده دارد. الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند.
او تجربیات خود را بهصورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبالکننده به اشتراک میگذارد. برندهای کودکمحور میتوانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. باتوجهبه تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسبوکار شما، میتواند به افزایش دیدهشدن و جذب مشتریان جدید کمک کند. اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیجهایشان بیشتر به این گروه توجه دارند.
برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بهخوبی میتوانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم های اجتماعی می باشد و شهرت زیادی در این شبکه ها به دست آورده است. او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد میکند. در این نوع از بلاگری، در خصوص تکنولوژی های جدید روز دنیا صحبت میشود.
در پلتفرم تبلیغات جریان میتوانید لیست بلاگرهای معروف ایرانی به همراه تعرفه آنها را بهصورت رایگان مشاهده کنید. کسانی که با دنیای بلاگهای فارسی از همان روزهای ابتداییاش آشنایی دارند، علیرضا مجیدی را بهخوبی میشناسند. او که در اردیبهشتماه سال ۱۳۸۴ نوشتن در فضای مجازی را شروع کرد، از نسل طلایی وبلاگنویسان ایرانی محسوب میشود. علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را مینویسد. نوشتههای او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند.
اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد. او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم. البته توجه داشته باشید که به عنوان یک بلاگر باید با مخاطبان خود صادق و روراست باشید تا به شما اعتماد کنند. از بلاگرهای موفق در حوزه تکنولوژی میتوان به مهدی شجاری، محسن حبیبی راد و پیمان حسینی اشاره کرد.
چنین فالوورهایی تنها در برخی از فروشگاههای معتبر اینترنتی به فروش میرسد و همانند شتاب دهنده برای ان پیجها عمل میکند. او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی میپردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک میگذارد. بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند. ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده میشوند. صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است.
او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد. البته بیشتر این سلبریتی ها تعرفه های آنها را اعلام نمی کنند اما بر اساس گزارش های موجود درآمد آنها بالای 50 میلیون تومان در ماه می باشد.
صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزههای سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد میکند. هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر میبرند. او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند.
{- {
- در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. |}
- به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. {
- نگین عابدزاده یکی از بلاگرهای معروف و تأثیرگذار ایرانی است که در زمینههای مختلفی از جمله مد، زیبایی و سبک زندگی فعالیت میکند. |}
- پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد. {
- صدف بیوتی را می توان جزو اولین بلاگرهای ایرانی یا بهتر است بگوییم اولین بیوتی بلاگر ایرانی دانست. |}
- تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایدههای مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا میکند.
پس از بازگشت به ایران؛ درحالیکه تنها ۲۳ سال داشت، در یک انتشارات بهعنوان مترجم زبان فرانسه مشغول به کار شد. پس از آن توانست در مؤسسات و آموزشگاههای مختلف به تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی بپردازد. اما پس از گذشت سالها، حالا مادر سام و سامیار جزو موفقترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود. او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبالکننده دارد.
او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد. پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید. بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانستهاند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند.
از این رو ما به شما پیشنهاد میکنیم که به جای شایعه سازی و صدمه رساندن به زندگی شخصیتان اقدام به خرید فالوور واقعی کنید. از نکات مهمی که علاوه بر مشهور شدن موجب ادامه فعالیت او در این زمینه میشود عدم استفاده از روشهای جنجالی برای جذب فالوور است. یکی از راه کارهایی که خیلی از بلاگرها به وسیله آن سعی در مشهور شدن خود دارند شایعه پردازی است. بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد.
بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوهبر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست.
وب سایت یا اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟
بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینهای مناسب برای بسیاری از کسبوکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل میشوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی بهدلیل درصد بالای دنبالکنندگان از سراسر ایران، گزینهای بسیار مناسب هستند.
{- {
- بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینهای مناسب برای بسیاری از کسبوکارها هستند. |}
- اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید. {
- برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید. |}{
- او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد و فرهنگهای مختلف را معرفی میکند. |}
- در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد.
- بلاگرهای سفر و گردشگری به نقاط مختلف جهان سفر میکنند و فالوورهایشان را در جریان تمام آن چه که در این سفر رخ میدهد قرار میدهند.
«نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستورانگردی فعالیت دارد و تجربههای خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک میگذارد. تبلیغات غذاهای خاص و تجربههای رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا میکنند. «یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهامبخش ارائه میدهد. او ایدههای خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی میکند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور میتواند به برندهای لباس برای معرفی استایلهای مدرن کمک کند. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبالکننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک میگذارد.
در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد.
{برای حمایت از محتوایی که میپسندید، به اشتراک بگذارید:
|}تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می دهد. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند. علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می تواند کاربردی و موثر باشد. در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می باشد. بنابراین نوعی شبکه اجتماعی است که کاربران با عضویت در آن علاوه بر تعامل با اطرافیان و دوستانشان می توانند محتواهای مختلف را در قالب ویدیو، تصویر و صدا به اشتراک بگذارند.
{- {
- البته مدتی است که خبرهایی از جدایی این زوج بیان شده است که هنوز هیچ یک از آنان این اخبار را تایید نکرده اند. |}
- همیشه یکی از دغدغههای افراد برای مسافرت انتخاب منطقهای جذاب بود که با روحیات آنها هماهنگ باشد. {
- از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است. |}
- بلاگر فرزند پروری یکی دیگر از موضوعات بلاگری است که دنبال کنندههای زیادی دارد.
- لیلا رجبی در سال ۲۰۰۹ در بازیهای آسیایی داخل سالن آسیا مدال طلا را برای کشور ایران کسب کرد. {
- جواهرات دستساز و دارای طراحیهای خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم میآیند. |}
او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمعآوری هزینه درمان کودکان معلول و بیبضاعت درخواست کمک میکرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند. در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد. چرا که همسرش متهم به جرائمی همچون فعالیتهای تبلیغی علیه نظام، اشاعه فساد و فحشا، جریحهدار کردن عفت عمومی و همچنین انتشار محتوای مبتذل و مستهجن شده بود. ثریا روحانی مشهور به آیروس ملودی، متولد سال ۱۳۶۹ در اقلید فارس است. او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقلمکان کرده است. او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبالکننده دارد.
بلاگرها در تمام کشورهای دنیا هستند و در ایران نیز تعدادشان رو به افزایش است. اما از میان این افراد، تنها چند نفر هستند که در کار خود بسیار حرفه ای عمل کرده و کاملا شناخته شده هستند. امروزه بلاگرهای معروف ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران زیادی دارند.
قالب جدید و جذاب آموزش و تبلیغات موثر را نیز نمیتوان نادیده گرفت. البته نوع پوشش این بانوی موفق ایرانی شاید با یک مدیر خانم ایرانی فاصله زیادی داشته باشد ولی کلام او موجب شده که توجه فالوور به ظاهر او کمتر شود. هدی رستمی با سفر به سراسر نقاط جهان و روایتگری متفاوت و جذاب در این سالها توانسته در حدود 470هزار فالوور ایرانی را به خود جذب کند. با پیج هدی به سراسر نقاط بکر جهان که کمتر کسی به آن جا سفر کرده است مسافرت میکنید. بلاگرهای لایف استایل از جمله بلاگرهای محبوب در اینستاگرام هستند که در سراسر جهان مخاطبین زیادی را به خود جذب میکنند.
اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاههای اروپا شود.
نکته مهم در خصوص این بلاگر توضیح کامل و قابل مفهوم در خصوص غذاها است. نقدهای این بلاگر به گونهای است که حین خواندن کپشن حس و مزهی غذا را زیر دندانهایتان احساس میکنید. «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت میکند. او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آنها دارد. جواهرات دستساز و دارای طراحیهای خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم میآیند.
- {
- او که در زمینه استایل فعالیت دارد، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. |}
- او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است.
- شبنم شاهرخی جزو اولین کسانی بود که پیج خودش را به پیج بلاگری تغییر کاربری داد. {
- «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت میکند. |}{
- او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. |}
- جنگلهای آمازون را از نزدیک دید و چهره وحشتناک جنگ را هنوز روی دیوارهای بوسنی هرزه گوین حس کرد.
شاید اگر راهنمایی جامع برای بلاگری موجود باشد بتوان به راحتی پلههای موفقیت را طی کرد. یکی از مسائلی که به احتمال قوی منجر به موفقیت این تستر شده است خرید فالوور اینستاگرام است. همهی کسانی که به این حیطه کاری ورود پیدا میکنند در روزهای اول تنها فالوورهایی که دارند دوستان و آشنایانشان است. مسئلهای که در سایر بلاگرها دیده میشود خرید فالوور باکیفیتی است که حساسیت موتور اینستاگرام را به دنبال ندارد.
بهترین بلاگرهای هز شهر